Makmal Pembelajaran Autisma

Autism Learning Lab

Pelajar

Pelajar yang sedang melanjutkan pengajian dan menjalankan penyelidikan di makmal adalah seperti berikut:

Ijazah Doktor Falsafah:

1. Saroya Yahya. 2008. Individualized Sight Word Instruction. Peringkat Usulan.

2. Siti Barokah Kasiron. 2008. Latihan dan Konsultasi Pengajaran Berstruktur kepada Guru-Guru Pendidikan Khas. Peringkat Usulan

3. Mohd Suffian Mohd Noordin. 2008.

———————————————————————

Students who are continuing their studies and conduct research in the laboratory are as follows:

Doctor of Philosophy:

1. Saroya Yahya. 2008. Individualized Sight Word Instruction. Proposed.

2. Siti Barokah Kasiron. 2008. Structured Teaching Training and Consulting for Special Education Teachers.Proposed.

3. Mohd Suffian Mohd Noordin. 2008.

************************************************************************************

Ijazah Sarjana:

1. Rosni Ahmad. 2008. Membangunkan Kemahiran Komunikasi Di Kalangan Kanak-Kanak Autis. Tamat.

2. Fadliana Chiri. 2010. Penyediaan Rancangan Pendidikan Individu untuk Murid-Murid yang Mengalami Autisma.

3. Nornadia Razali. 2010. Pendidikan Inklusif di Sebuah Prasekolah di Malaysia: Satu Kajian Kes.

4. Salmiah Bujang. 2010. Penggunaan komunikasi augmentatif dalam mendidik kanak-kanak autisma.

5. Amir Azlan Che Omar. 2010. Pengaruh kanak-kanak yang mengalami autisma ke atas adik-beradiknya: Satu kajian kes.

6. Hasnilyatulyusnita Yunus. 2010. Komunikasi Augmentatif dan Alternatif dalam Meningkatkan Kemahiran Komunikasi Kanak-Kanak yang Mengalami Autisma

———————————————————————

Masters Degree:

1. Rosni Ahmad. 2008. Developing Communication Skills Among Children with autism. Completed.

2. Fadliana Chiri. 2010. Preparation of Individual Education Plans for Students with autism.
3. Nornadia Razali. 2010. Inclusive Education in a Pre-School Education in Malaysia: A Case Study.

4. Salmiah Bujang. 2010. The use of augmentative communication in educating children with autism.

5. Amir Azlan Che Omar. 2010. The influence of children with autism on siblings: A case study

6. Hasnilyatulyusnita Yunus. 2010. The use of Discrete Trial Training for Educating Children with autism.

« Penyelidikan & Penerbitan


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: